Miközben a MÁV online rendszerei a hőségben leálltak, a vezérigazgató sajtóosztálya mégis zökkenőmentesen továbbította közleményét.

A kormány régóta hirdeti a 'digitális Magyarország' álmát, ahol minden okos, online és világelső. Ezzel szemben a MÁV applikációja és a különféle online jegyértékesítési platformok a szombat délelőtti hőségben teljesen összeomlottak, mint egy gyenge építmény. Nem meglepő, hogy a digitális honfoglalás jelenleg inkább tűnik egy sivatagi vándorlásnak, ahol a gyors és kényelmes ügyintézés helyett az utasoknak csupán a frusztráció és a hőségben való várakozás marad.

A vasúttársaság közleménye szerint a szakemberek dolgoznak a helyreállításon, ami magyarra fordítva annyit jelent, addig el lehet ballagni szépen a pénztárhoz vagy sorba állni az automatánál, mint a jó öreg kilencvenes években. Modernizáció ide vagy oda, a magyar utazó ismét ott tart, hogy a legstabilabb jegyvásárlási opció a papírpénz és némi türelem, a MÁV tényleg éli a nagybetűs retrót.

A mai sztori különösen érdekes, hiszen nemrégiben az állam különböző rendszerei teljesen összeomlottak – közigazgatási portálok, egészségügyi adatbázisok és még a digitális állampolgárság is a káosz martalékává vált. (Talán a sok új online hős és digitális polgári kör annyira megterhelte a kormány szervereit, hogy azok feladták a harcot. :-) Ráadásul, míg az utasok a legmagasabb fokú hőségriadó közepette türelmesen várakoznak az állomásokon, a MÁV levelezőrendszere rendületlenül, hiba nélkül működik.

Related posts